close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מנעולן רכב שירות 24/7 - איך זה עובד?

מערכת שורשא סיוון, תשפא12/05/2021

בין אם איבדתם את המפתח לרכב ובין אם נשבר לכם המפתח בתוך הקלאץ', זהו אירוע לא צפוי שעלול לפגוע בשגרת החיים שלכם...

תגיות:

בין אם איבדתם את המפתח לרכב ובין אם נשבר לכם המפתח בתוך הקלאץ', זהו אירוע לא צפוי שעלול לפגוע בשגרת החיים שלכם ולעכב אתכם. וכפי שכולנו יודעים, אירועים בלתי צפויים תמיד מתרחשים בזמן הכי לא נוח כמו למשל באמצע הלילה, בערב שבת, כשאתם ממהרים לפגישה חשובה או בדרך לאסוף את הילדים מהגן.

למרבה המזל, בדיוק בשביל כך יש שירותי מנעולן רכב 24/7.

איך בדיוק הקונספט עובד?
מנעולני רכב מקבלים המון פניות במהלך שעות היממה מאנשים שונים אשר זקוקים לחילוץ ורוצים להימנע מהזמנת גרר. מנעולן רכב יכול לעזור לכם לפרוץ את הרכב שלכם, במקרה הצורך הוא יבצע שכפול מפתח לרכב ובעיקר הוא יעזור לכם להתמודד עם מקרי חירום, כדי שתוכלו לחזור לשגרת חייכם כמה שיותר מהר.

אם אתם זקוקים לשירותי מנעולן רכב, סביר להניח שאתם זקוקים לעזרה מידית, ללא קשר לזמן שבו זה קרה או למקום שבו אתם נמצאים. מנעולן רכב שמספק שירות 24/7 מבין את הלחץ ואת המצוקה הכרוכים במצבי חירום מסוג אלו ולכן מציע לכם שירותים זמינים סביב השעון, כדי שתוכלו לקבל את המענה האופטימלי בזמן שאתם זקוקים לו ביותר.

השירות עובד בצורה פשוטה
אתם יוצרים קשר עם החברה ושולחים אליכם מנעולן שנמצא בקרבת מקום ויכול לתת מענה זמין לקריאה שלכם כמה שיותר מהר. המנעולן מגיע אליכם עם כל הציוד הדרוש כך שיכול לספק מגוון רחב של פתרונות מתקדמים ולטפל בבעיה שעמה אתם מתמודדים על הצד הטוב ביותר. לעיתים השירות שתצטרכו יהיה שכפול מפתח לרכב, במקרים אחרים שכפול של השלט או שחזור של מפתחות הרכב. יש פעמים בהן יוכל לתקן לכם את המפתח או לתקן את השלט מבלי הצורך להחליף. במקרים מסוימים הבעיה תהיה במערכת כולה. לכן מומלץ לבחור את המנעולן שיגיע אליכם בקפידה.

בחירה נכונה של מנעולן
שכפול מפתחות או שחזור שלהם, כמו גם של השלט זו משימה מורכבת שדורשת דיוק וידע מקצועי נרחב, ולכן חשוב מאוד לעבוד עם אנשי המקצוע המתאימים והמיומנים ביותר שישנם. עבודה לא מדויקת תוביל לתוצאה לא מוצלחת ואז כל התהליך יתארך, מה שיעכב גם אתכם. ככל שהמנעולן מקצועי יותר כך יוכל לפעול בצורה מהירה יותר ולשחרר אתכם לדרך בזמן קצר. כמו כן, כיום ברכבים מותקנות מערכות מתקדמות ואנשי המקצוע שאתם מזמינים צריכים להיות כמה שיותר מקצועיים ולהכיר את כל המערכות הקיימות על מנת שיוכלו לספק פתרון מיטבי עבור כל בעיה.

 

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה